my page

Senin, 18 April 2011

GRADUATION DAY (16 April 2011)






ASSALAMUALAIKUM...

salam sejahtera
pada semua walkingblogger...hehee...akhirnyaa termeteraila tamatnya pengajian teori aku dalam bidang perubatan selama 3 tahun setengah...=)..sekarang bersedialah menjalani kehidupan berpraktikal sebagai dokter muda di rumah sakit yang bakal di hantar...
sepatutnya dari kelmarin nak update blog tapi sebab menunggu gambr aku diupload oleh teman2 aku...jadi tak terupdate laa...sebab lama sangat..aku letak laa gambar aku apa adanya yer...tak banyak pon gambr yang aku ambil menggunakan camera hdpond samsung aku ni...tu pun tak dapat bergmbr dengan hsmate semua.... sebab masing2 sibuk dengan family masing-masing and pakwe2....soo... kami bertiga je laa..huhuhu....tu pun mengalami nasib yang sama..parent tak datang..haha...xpe....at least de geng sikit, so tak delaa terasa inferior...

semua hsmate aku dah balik..yang koas di jogja dah balik semalam dan hari ni..yang baru bermulanya koas hari ni dah pergi semalam...semoga korang dapat menggali ilmu di tempat orang sedalam-dalamnya yaaa..!!! manfaatkanla masa yang ada...

Tidak ada komentar: