my page

Sabtu, 28 Agustus 2010

BALIK KAMPUNG OOOOOOOHOO BALIK KAMPUNG!!!



assalamualaikum....


aku baru je abes kemas beg...
dah separuh siap..
plan cam nak kuar jap p cl atau mn2 laa...
sebab rasa cam nak beli sesuatu..
tapi beg cam dah tak muat...
perlu ke erk beli baju erin...si uyun tu aku tak beli lagi laa skarf die...
kang die mrajuk ssah plak...

cuaaca cam agak mendung laa..
tapi aku tak rasa hujan ni..hehhehe

tak sangka semalam aku dapat tolong orang pindah rumah...
mula2 memang berat hati sebab cam susah plak...
tapi bile semua dah settle rasa puas hati sebab dapat tolong orang dalam kesusahan...
mana lah tau nanti suatu hari nanti aku plak yang susah..

agak kelam kabut jugak laa semalam...
dari jakarta timur aku balik ke jakarta barat nak bussway..
nasib baik dapat seat...cube tak tak kejang kaki..
dah lah aku buka air mineral jer..
mula2 beli gorengan kat terminal...
bila aku makan tempe goreng nampak rambut terus aku hilang selera..
kesian dewi die plak yang kena tempias kebengangan aku...hahhaa...

balik rumah tak sempat mandi pun ..dapat cuci muka jer sebab rasa cam berminyak giler...
pastu tukar baju terus pergi TA...
lega dapat tolog orang pstu dapat makan dengan housemate...


di kesmpatan ni aku nak mengucapkan selamat hari lahir kepada fatimatuzzahrah dan hafsah ghazaliyang ke-22 tahun...welcome to da club!..
dah tua dah korang...!huahuahua

peristiwa yang paling rasa cam wut???!!...ialah aimi salah tengok departure flight...camne laa...kalau tak dah sampai malaysia dah semalam...tak pela aimi..susah tu nak dapat pengalaman camtu....tapi kiteorang dapat pengajaran pun cukup laaa...takde duit laa nak beli pengalaman camtu sekali..duit tiket burn cam tu jer...mngkin ade hikmah disebaliknyerr...
sampaikan aku termimpi2 tau tak...yang flight yang ko tak jadi tu terhempas ke accident camtulaa...
aku ngan cha....=D




aku ngn timah @ kak tym

nanti raya aku dah tak sempat nak update blog sebab kat rumah aku takde internet...lain lah kalau rumah mak cik aku...so di kesmpatan ni aku nak mengucapkan
SELAMAT MENJALANAI IBADAH PUASA DAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAAF ZAHIR DAN BATIN kepada keluarga aku..housemate rumah 14 yag jadi 12..dan teman yang mengenali diri ini...

Tidak ada komentar: