my page

Jumat, 27 Agustus 2010

tukar plan!

Assalamualaikum...

esok dah nak balik...

tapi baju yang apit pesan tak beli lagi..
sempat ke erk...??!

pagi2 buta tadi dewi call mintak tolong temankan die pergi amik barang dekat rumah yang die tak jadi pindah tu...

mula2 macam berat hati sebab sepatutnyer hari ni plan nak kemas bilik....
nak cuci kipas,,cusi ventilator semua2....

lepas tu nak pergi pasarkopro tengok tshirt smart untuk apit...
malam berbuka luar plak...so tym malam dah tolak awal2 sebab dah ada agenda tersendiri..

tapi bila pikir2...orang mintak tolong..ape salahnyer kita beri pertolongan..cube kita berada ditempat die...tentu kita macam tu gak...

so aku pun setuju je laaa...so hari ni aku juz sapu lantai jer laaa...tengok laa malam nanti...aku kemas lah bilik sambil set barang dah nak balik,,,

so esok laa kot aku pergi cari baju apit...kalau leceh sangat aku belikan die jeans je laa....ade ke tshirt lengan panjang yang smart....pe jadah ntah adek aku plak nak pakai t-shirt lengan panjang...

kalau si erin tu leh laa..memang patut pon..

kalau pergi CL leh laa aku mintak tukar cd ngn mas cd sekali...personal taste episode 10 stuck plak...dahlaa klimaks die...tak boleh jadi ni...!

Tidak ada komentar: