my page

Selasa, 24 Agustus 2010

tErpaksa MeruGikan DIri..

Assalamualaikum...

pagi yang hening ni rasa nak menulis sesuatu plak...sambil mendengar lagu aiman cinta terakhir..syahdunyerr...tibe2 ak teringat kenangan lama plak...huhuu...kenangan ape..?? hehhee..adelaaa...banyak sangat...pahit de ..manis pun ade..rase cam kena batang hidung sendiri plak..maybe sebab tu kot aku suka lagu ni..

semalam yana tanye aku spe laa seseorang yang aku maksudkan tu..yang selalu ade waktu aku senang dan susah...hahhaa...adelaa yana oiii!..tapi takdelaa special sangat cam korang fikirkan tu..ape pon die memang sahabat dunia akhirat aku...

hari ni aku exam sp kedua..subjek radiologi traktus urogenital..aku baru je baca sekali..jap lagi baru baca lagilaa..nampak cam ok...tapi tak tau la bile exam nanti..harap2 semua berjalan dengan lancar..aaminnn...

aku bangun kul 3 pagi..sebab semalam tidur awal after isyak...so terpaksa laa telan 1 bungkus nascafe dan 1 bungkus goodday...kalau tak exam nanti tak leh pikir plak..hahaaa..

berbalik kepada tajuk hari ni...aku terpaksa merugikan diri semalam sebab tak ikut terawih..huhuh...ni kira kali kedua la aku ponteng terawih...rugilaaa...dapat kalau aku semalam doa aku diterima kalau aku pergi camne..?? tapi terpaksa sebab aku semalam penat dan ngantuk..kalau tak ade gak orang tersembam kedepan masa berdiri nanti...hahha.. so kena laa qada` sikit..tapi aku qada`betul2 sikit jer...hajat dan tahajjut..tak per laa.. malm ni insyaAllah aku pergila terawih...azam nak katam quran bulan ni cam tak sempat jer..nanti kalau period akhir bulan..lagilaa tak sempat...hari ni dah pose ke 15...baru masuk juzuk 10..hurmm...kite tgk je laa nanti...

Tidak ada komentar: