my page

Kamis, 26 Agustus 2010

kiSAh haRi ini....

assalamualaikum...

di saat aku menulis blog ni..aku baru je makan abis makan kuih pukis yang aku beli kat kopro bersama timah...sedap ala2 dorayaki laa...tapi nak tunggu siap sikit punyer lama...actually dah kenyang tapi rasa nak kunyah...ni yang bahaya ni...baru orang puji body dah ok..hahhaa...so kenalah maintainkan...payah2....jangan sampai kena payah jantung sudah...kehkehkeh....

dah abes exam dah!

hari ni tamatlah ujian SP yang aku ambil...huhuhu...tak tau nak cakap ape...kalau dapat lulus pon jadilah.....tolong lah kasi lulus...adeeyy....tak sanggup aku nak tambah sem sebab SP tak lepas...buang masa satu hal..menghabiskan duit mak bapak satu hal lagi...!...oleh kerana nak merayakan kemerdekaan dan kebebasan aku ..so aku rasa nak keluar makan kat luar,,hehhee...naj ajak saper...?? nak ajak housemate semua bz...nak ujian lagi dan ade yang makan berbuka puasa kat rumah..pakwe tak adekan...bestfriend aku semua kat malaysiaa..haaa..so seorang sajelah yang boleh aku ajak..dan aku rasa sangatlah ssuai masa sekrang aku ajak die..lagipun die memang perlukan aku pun sekarang ni...hehehe

jadi tempat curhat,,,,anda bisa..?

bukan senang nak jadi orang yang dipercayai tau..!..mendengar masalah orang dan cuba menyelesaikan tak sesenang orang cakap...people say...melakuin itu kagak segampang omongan!..ahahaaa..ntah betul ntah tak bahasa indonesia aku ni..=P

tapi sebagai sahabat dan aku rasa bangga kalau aku dapat menyelesaikan masalah orang..maka aku pun cuba menyelesaikan dengan cara memberi pendapat..oleh kerana aku ni ganas2 ala manja kan ( hmate aku yang cakap)..so aku bagilah nasihat cara aku...so bunyi memang cam penuh penegasan sikitlaa...masalah ape tak boleh laa bagi tau sebab memang serius dan lelaki macam tu memang tak boleh bagi hati sangat..kalau aku la kan..kasi penampar laju2 baru suruh die bagi penjelasan...!..kalau yang perempuan tu kasi ringan sikit laa.sepak laju2 sampai prolapsus uteri..
itu side jahat aku lah..kalau side baik aku lain plak tindakannyer...

oleh kerana bulan ramadhan ni...so kenalah buat baik sikit kan...tak payah main kasar..lidah kan lebih tajam dari pisaukan..so kenalah pakai anugerah yang tuhan bagi ni...cakap kasi pedas sikit biar sampai bernanah...berdarah telinga supaya dia paham yang perempuan tak boleh dibuat main2...!..yang perempuan tu pun satu...kasi tercabut je telinga...biar tuhan je balas ape yang diorang buat...padan mukaa..

aku memang laa tak pernah menghadapi masalah percintaan yang serius seperti orang lain kena.. kalau cinta monyet tu pernah laa..tapi takdelah sampai stress akut..tapi aku sebagai perempuan aku tahu laa...so yang penting sekarang mencintai orang lain jangan melebihi kita mencintai Allah..kelak kalau kecewa takde la sampai bunuh diri kerana masih ada yang mahu mendengar rintihan hati kita yaitu yang maha ESA...

berahSIa sikit pon tAK boleh??

haa..ni tajuk yang paling kelakar lah...housemate aku semua ingat aku keluar dengan jantan mana ntah...terutama yana dan atikah( diorang suruh letak name diorang dalam blog aku) padahal dengan member gym perempuan je pun..sebab aku tak bagitau saper...aku ni malas lah nak cerita...so aku bagi hint2 jelaa...aku dressing cantik2 tu sebab nak try baju baru..pastu seluar kain pelikat tu nak kena cuci kasi kembang sikit ..so tak de la ketat sangat ikut kaki...tapi sebelum cuci aku nak merasa dulu...ahahhahaa...

kalau aku keluar dengan mamat gym...dah lama aku habaq besar2 kat satu rumah...hahhaa...yeker..?? ntah lah...tak kot..kalau aku nak teruskan cerita misteri aku nih...hehhehee..best juga buat semua orang tertanye2...hahhaha..tergedik rasa plak..kalau aku rasa aku nak keluar dengan mamat gym aku rasa aku dah tau saper...jeng3...

Tidak ada komentar: