my page

Rabu, 05 Januari 2011

HAPPY NEW MASIHI YEAR!!!

















assalamualaikum...

lama aku tak menjenguk blog ni...memang sesuai laa blog yang berkulat...bnyak cerita tapi xdak mood nak mengarang...bile xdak cerita tym tu laa rajin...sampai merepek2 cerita...hahhaa...tulaa...manusia kan tak pernah puas...so aku truly manusia laa...hehhe...tapi biarlah kita jadi manusia yang berlabel...so aku ni manusia berlabel ape erk..?? hurmmm....bagaimana dengan anda...?? sekiranya anda diberi peluang untuk brandkan diri sendiri..brand ape yang anda pilih....?? kalau aku...susah nak pilih sebab bila kita pilih tak semestinya dapat , so kita ikut je laa ketentuan syarak, sebagai khalifah di bumi Allah ini, kita lakukan sesuai dengan yang ditetapkan dalam Alquran...kalau nak sebut satu persatu memang tak sempatkan...yang penting secara general nya...buat yang baik tinggalkan yang dilarang..hahhaa....pandainya aku bercakap...ooppsss ..menulis..!...buatnya...tak tau lagilaaa..yang penting kita sentiasa berusaha ke arah tersebut..hehhe....betul tak..???!..so jadilahh brand manusia yang berguna terhadap masyarakat dan negara, tak lupa berbakti kepada ibu bapa yerr...!

di tahun baru ni...azam kena laa baru gak..bukan barua...aku dah officially stop gym...aku try gak tanaya mak aku, tapi dia kata tak payah la pergi gym..concentrate pada belajar jer...huhu..demikian laa jawapannyaa...tapi bila pikir2 balik..betul gak...tapi selama ni aku belajar je pon...kalau aku sambung gym pon...ak try mintak sponsor laa..hehehe...duit sendiri ade...tapi nak simpan untuk koas..hahhaa...gold digger..???hahhaa...sikit2 ade laaaa..

gaya baru..??? hahahaa...aku juz tukar fesyen tudung jerr....comel tak comel...yang penting aku rasa aku comel...hahha..xde laa...PD itu penting....mula2 memang orang nampak pelik...tapi lama ok laa kot...heheh...



sebab dah tak p gym...maintain itu mesti..kalau tak sia2 je...so nak tak nak , aku kena laa p jogging ikut teuh, makan kena jaga...double jaga kot.. sebab nak kurangkan lemak dengan banyak dah susah..kalau setakat jogging je laaa...baru berapa kalori terbakar dibandingkan dengan body combat, RPM...tak pe...pelan2...

bila usia dah menginjak 23 tahun tapi still tak de BF ramai orang tertanya2...hahhaa...member aku nak kawen dah 8 januari...member skolah rendah aku lagi laa..jangan cakap...tak tau laa ade anak berapa sekarang...aku...??? BF pon tak ade...nak cakap pasal anak..hahha....entah lah..bukan aku tak nak tapi tak jumpa MR RIGHT lagilaaa....nak kata aku memilih tak juga, aku kawan je pon dengan semua orang...aku kata handsome orang tu ramai member2 rumah aku kata tak handsome...haaa..so aku tak delaa tgk sangat paras rupa...mak pon cakap tak payah cari nanti datang sendiri...hurmmm....we wait and see je laa..tapi kan bila ade seseorang selain dari family ..yang boleh curhat, kongsi cerita...sakat menyakat best gak...ape pon aku rasa akus sendiri yang tak bersedia untuk pegang komitment bercouple..ntah lah...aku x tau laa orang tu betul2 sesuai dengan kita ke tak...aku tak nak laa couple lama2...tapi tak jadi...kan buang masa dan tenaga...wang ringgit lagilaa...lebih baik ku sedekahkan duit tu kat orang miskin dari melabur terhadap benda yang tak pasti...hehhee..

cuti krismas ari tu...aku balik malaysia...hehe..kita orang sempat buat family gathering kat tanjung balau jer..huhuh..semua tempat dah fully booked dan benda ni last minit punyer plan...xpe laaa..yang penting semua happy!!

me, uri omoni, uyun..



saujana memandang...tj balau



hehe..kami happy!

memang terbaik!!


me, and..our cousin ,zainury..



me ,n uri omoni again...

Tidak ada komentar: