my page

Kamis, 20 Januari 2011

Alhamdulillah

assalamualaikum..

akhirnya, tamat juga derita untuk minggu ni...haaa minggu ni jer k...minggu depan ade lagi 2 PBL..adeii.....setelah bertungkus lumus menyiapkan sampai sakit pinggang....selesaii juga ..boleh la tarik nafas lega...minggu depan ade lagi kerja yang menanti...dan instinct aku kuat mengatakan kelompok aku pasti akan dipanggil untuk presentasi sabtu ni..tak tau la tajuk ape kan..ade 2 tajuk..kasus seksual dan abortus kriminalis.....

so kena lah prepare gak..tak pasal-pasal menggigil kalau jadi presenter tanpa apa-apa persedian...
dibalik kesibukan menyiapkan makalah sempat juga aku buat vid..memang nak cari keje kan...tapi at least benda-benda ni menyeronokkan..hahhaa...aku buat sebelum kul 8 mlm semalam kot sampai nak dekat kul 3...punya la lama...tapi tak rasa pon..yang rasa dah last-last sakit pinggang plak..huuhuhu...dah la kerusi aku ni dah kokak...tapi tak pelaa..

jadual SP dah keluar....tapi jadual OSCE tak keluar lagi...so aku tak leh decide nak beli tiket sampi bile...harga makin naik..adei..

Tidak ada komentar: