my page

Sabtu, 15 Januari 2011

tak tahu apa nak di kata...

ASSALAMUALAIKUM..

hurmmm...
nak crita apa..??
yang penting aku bru je blik dr karok...hehee....
ni gile2 balas dendam pnyer karok...sebb dah lama tak karoke...
ape tak nyerr...
2 minggu berturut2 aku pergi karoke..
xpe2...ni last laa untuk bln ni dan utk bulan depan..hehhee...
lepas ni kita concentrate pada misi kita ya....yaitu lulus cemerlang ujian forensik!..hehe

rancangan p MEDAN.,,

bulan 2 ni...aku ingat nak p medan....tapi tiket tak beli lagi..tau laa...ak nak ajak erin...tapi die kerja..apit tak sempat..sbab abah di medan hampir 10 hari...takut dah naik sekolah...kalau sorang2 tak ada geng laa...huhuhu...
tapi kalau nak balik malaysia ...cam malas...rasa baru sekejap je balik..kalau balik pon...cam bosan...mak sibuk kerja..jarang dirumah...aku kalau dirumah asyik makan..hahhaa...bahaya2!..
so..kene laa tempah tiket awal2..sebelum mahal ni...tak tau laa nak naik flight apa..lion air???...
aku tak familiar laa ngn flight ni...?tapi tak salah kalau mencuba..haha...dah la sorang2...ak ni dah la blur2...addoii...

Tidak ada komentar: