my page

Sabtu, 29 Januari 2011

AKhirnya!!!

asslamualaikum

kami klompok c1

masa berlalu tidak akan datang lagi....akhirnya sampai juga ke PLENO atau PAripurna terakhir..heeee...suker2....lepas ni dah tak payah tensen2 pikir PBL..kasus tu kasus ni....memang bulan ni paling desaster sekali sebab buat 6 PBL ...hUH!...mayb aku takde laa terasa sangat sebab aku ni bukan budak2 medik yang skema kan..hahhaa...yang skema2 tu...sampai tak cukup tidur laa jawabnyer...aku..??heheee...tidur kena lah cukup kan...tapi....haaaa...ni laaa yang paling ditakuti..kalau lah dosen tau aku kongsi2 makalah abeslaa kan...alaaa..bukan nyer aku tak study pon..aku study aper keenam-enam kasus tu...kalau tak tak kan lah aku boleh jawab soalan masa paripurna dengan jayanyer...wpun still ade less 2%..huaaaaaaa....

aku dah agak dah group aku pasti akan tampil untuk presentasi..hehhee...walaupun kondisi aku tak berapa baik..flu, batuk , suara sengau semacam..tapi aku tetap teruskan keceriaan aku meneruskan presentasi paripurna hari ni...=)..hahhaa..bajeknyerr...dengan berbaju ala-ala sopan berwarna biru dan pashmina biru juga dan berbekalkan confident tak seberapa, akhirnya berjaya juga aku dan ahli kelompok aku menjawab soalan yang diajukan oleh teman-teman kelompok lain..chewahh!..hahhaa...

yang tak boleh bla tu..boleh plak aku ucap basmalah be4 salam..adeiii....lawak plak...pastu blurr nak cakap salam kepada sapelaa....dan yang bestnyerr...dapat bergambar dengan ahli kelompok..hehhee...selama 7 sem aku kat sini nilah gambar pertama aku dengan ahli kelompok ak yang complete...nanti aku letakkan eaa...

1 komentar:

Anonim mengatakan...

Hello
Can anyone help me obtain a Gift buying discount codes or card?
I want to buy a ring for my girlfriend as a gift. However I know that it dear for me to afford.800$ too High, I want get a buying discounts or card, so i could get a discount.
where Can I get it? Please let me know, Thank you