my page

Jumat, 15 April 2011

Another step to be through..........





Assalamualaikum..

selesai minggu PADAS sudah....namun kepenatan PADAS masih berbekas di hati lebih-lebih bila mengenangkan status IPD yang membuat aku rasa nka jerut leher sendiri...huhuhu..bukan tak lulus...lulus tapi untuk mendapatkan status lulus ni...PENAT!!....banyak wang, tenaga dan masa berhabis kerana kesalahan-kesalahan yang kecil dan tak bermakna..pe pun berbalik kepada diri sendiri..memang salah diri sendiri pon sebab careless...bila tau kesalahan "cam tu jer"...sampaikan terpaksa postpond stase KOAS...memang rasa geram terhadap diri sendiri...rasa nak hantuk kepalakat dinding jer...sebab ..KENAPA LAH AKU TAK PERASAN..???!!...pasal ni gak tak dapat koas same2 dengan hsmate...tapi x pe laaa..walaupun rita dan teuh start state hari isnin ni...still tak dapat sma2...so mayb ak pon cam tu kot andai kata dapat stase hari isnin ni....bak kata kawan-kawan..jalani ajaa..lambat laun akan dapat juga....


semalam memang down ....tak taulaaa...pertama down sebab tak dapat koas dengan hsmate..kedua down bila tengok family orang lain datang kat konvo esok tapi family sndr tak datang....ketiga tak tau nak curhat kat sape bila tengah sedih2 cam ni...keempat...rasa hampeh gile sebab kesalahan dan kecuaian sendiri sampai terpisah2 macam ni...kelima..esok konvo tapi tak excited pown...huhu...


tapi sekarang dah ok kot...tak delaa down sangat macam semalam..orang jogja(hsmate aku yang koas di joggja) balik pon aku tak kuar bilik...tapi actually aku kemas bilik dan buat pe2 yang patut..tengok cerita selagi de masa..haha...juz hiburkan hati yang sedih je sorang2...xpe laa...
aku percaya sume ni de hikmah ...yang pasti tym koas nanti bru je elaun masuk..so xde laa kesempitan kalau dapat jauh...nak beli tiket semua...

Tidak ada komentar: