my page

Senin, 06 Desember 2010

UCAPAN DARI SAYA....

SELAMAT MENYAMBUT AWAL TAHUN

MAAL HIJRAH YANG KE-1432

SEMOGA DENGAN TAHUN BARU INI,

MENDAPAT LAGI KEBERKATAN,

MANFAAT, KEJAYAAN,

DAN PERUBAHAN DIRI KE ARAH YANG LEBIH BAIK..

INSYA-ALLAH...

p/s: kali ini juz ucapan je la yer...tak sempat nak tulis panjang2..cz dah malam i i need to sleep..kalau x tak leh plak bangun subuh esok...tak pasal2 jadi dosa pertama dalam tahun baru...huhu....

Sabtu, 04 Desember 2010

demi Masa...



assalamualaikum

Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian - Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar. ( surah al'asr)



masa berlalu begitu pantas..sekarang dah masuk bulan 12, ini bermakna 2010 akan mnutup tirai tak lama lagi...apelah yang aku buat dalam tahun ini, adakah ada perubahan yang lebih dari aku...atau sama saje...apelah aku memanfaatkan setiap detik waktu yang berlalu..masa yang berlalu selari dengan umur...ini bermaksa aku pun bakal menginjak ke usia yang lebih dewasa,so..adakah pemikiran aku selayaknya seperti orang dewasa yang matang dan boleh memutuskan susuatu dalam hidup atau masih masih perlu bimbingan keluarga...yupp..kadang-kadang kita perlukan pandangan dari orang yang lebih makan asam garam kehidupan..supaya tidak tersasar dari landansan...

bulan 12 ini juga bakal bulan terakhir aku mengikuti gold gym...sudah sampai masanya aku menumpukan matlamat utama aku sejak datang ke indonesia...ialah...mengaut sebanyak-banyak ilmu untuk menjadi doktor yang UNGGUL!..
sedih memang sedih...pergi gold gym bukan sekadar berexercise jer...tapi aku belajar sesuatu ..berjumpa dengan orang macam2 perangai..kadang2 penampakan violence tapi hati baik, kadang2 sebaliknya..so aku rasa tidak wajar kita mengadili seseorang dengan tampak mata kasar tanpa mengenali diri seseorang...

lepas ini tak de lah cerita2 pasal hip hop, kelas combat , rpm, trainer yang hansome2..ahahha...semuanya berganti dengan penyakit endemik, pasien2 macam2 perangai, suster yang galak, doktor yang semuanya die je yang betol, on-call dan macam2 lagi...tapi itulah real life seorang doktor..

hampir 10 bulan menari hip hop aku rasa cukuplah untuk memuaskan hati dan hobi ak kot...kalau gian lagi lepas ni...jawab nyer menari lah sorang2...kalau tak pon...aku ajar lah sepupu2 aku yang masih kecik2 tu..ahahha....nampak hari itu ak ajar lagu GEE SNSD cam suker jer....hehhehe..

sebab dah nak berpisah dari gold gym maka aku pon foto bareng la sama mereka...buat kenag-kenangan...hehhe...
me n vivi


aku n lidyabrennan



all da hip hop members



ak n feni


peter da choreographer hip hop n me


me in narcism..haha


video