my page

Kamis, 25 November 2010

AlhamduliLlah..rezeki Allah

assalamualaikum...

akhirnya..setelah 4-5 hari berhempas pulas menyiapkan PBL..siap juga...huhu...harap-harap esok dapat present dengan baik dan teratur...smoga lidah aku ni lembut dan tidak tersasul2 menyebut perkataan2....tapi tak sure lah nak present Bi terus ke indonesia...slide dah buat dalam bahasa inggeris..tapi sebab aku punyer bahan kene explain..kang diorang tak faham susah plak kan...uhuk4...

My new precious treasure
semalam, dengan tanpa perancangan yang rapi aku telah beli hnset samsung MONTE touch skrin...segala application yang aku nak semua ada dalam phone ni...boleh laa..kira hampir lengkap cita rasa aku..ehhhehe...walaupun samsung tak de dalam list aku..tapi sebab die smart aku beli dengan blur nyer..sebab tak plan kot...lawak laa kejadian semalam...naseb baik la mas tu baik...hehhe..
mula2 memang kekok sket..touch2 ni...kene menggunakan extrapiramidal jari..hahha..sentuhan halus dan tepat diperlukan untuk mengendalikan skrin..hahha
mula suker...tapi bila dah beli excited tu jadi laten excited plak...budak2 ni plak excited..hahha..lawak laa...
semalam pergi care4...aku beli botol air ngn sudu tuk hadiah budak2 yang tak dapat lagi...lega bile dah bagi...next tym belum tentu bagi..so bg laa taun ni...

HOmeSICK..adoiii..
tadi aku chat dengan nuri...tibe2 rasa nak balik plak...adoii..aku pn usha tiket balik...dengan rasa tidak percaya ade promosi airasia!!!...terus aku meompat kegembiraan...sebab ade chance nak balik..terus aku jumpe rita..esok boleh laa transer duit kat bank rita...hehhe..nak balik..nal balik!!..tapi ak tipon abh dlu...abh kata bole nnt die masuukan duit next month..yeah3...byk nyer pkai duit bln ni...hehhe..

Tidak ada komentar: