my page

Jumat, 21 Januari 2011

hari ni hari jumaat...


assalamualaikum

aku tersedar jam 5 tadi pagi..ape tak nyer tidur pada posisi terbalik...agaknyer laa...bangun2 terus tengok vid semalam yang aku upload dah complete lom....naseb baik laa dah complete..kalau tak kesian latop aku berjaga satu malam...sambil menjaga aku yang sedap tidur...hahhaa....

dengan mamainyer aku pon siapkan setting nyer sampai tersalah taip tajuk dibuatnyer...dah post kat fb baru terperasan....hahaa..xpe dah edit balik dah...hehehe...

best jer cuaca hari ni...sejuk hujan renyai....oleh itu tak dapat laa kami naik basikal ...sebab ade 1 kelas je tak tau nak pkai baju aper...hahaa...last2 pkai tshirt putih dengan sweater oren aku...terkejut gak bila tgk doktor forensik kami muda...ntah2 belum 30 pon...hehehe....muka tenang2..nampak baik...tapi rita cakap jagan disangka tenang tiada buaya...!hahhaa..ade laa bercanda doank kok....! baik laa die...tajuk die memang membosankan..sebab pasal hukum...tapi sebab die bercertia cam cerita ngan kawan2...aku poon dengar laa apa yang diomongin..mula2 aku rsa aku tak dengar pon ape yang die cakap...tapi mata melekat je kat doktor sampai laa die menceritakan kasus2 yang berkaitan bru laa mula menarik...dan oleh kerana tertarik kasus pasal masalah kekerasan rumah tangga...maka ak pon bertanye...bagaimana kalau seorang perempuan pula yang melakukan kekerasan rumah tangga..??(yang diceritakan kekerasan dari suami)..semua tergelak...actually aku serius je nak tanyer...tapi bile semua dah gelak..aku pon ikut gelak gak..hahhaha...

balik2 rumah kipas aku rosak plak..aishhh..naseb baik tak panas..hujan jer...
petang2 ni tak dapat jogging , dapat menari pon ape laa...mula2 aku ajar step dance hip hop upgrade u kat ryn ngan teuh..tapi teuh tarik diri sebab step die susah...hahaha...boleh plak die p tidur..dah abes ajar ..ryn plak ajar aku..step lagu MISS A..good girl bad girl....senang ja step die....tapi seksi2 laa..xpelaa..step seksi sbnryaa boleh bentuk tubuh..hahha

sekarang ni aku juz dapat tunggu kipas aku dibetulkan jer..nmpaknyer malam ni tak de laa kipas menemani aku!wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Tidak ada komentar: