my page

Jumat, 13 Agustus 2010

Fourth-Day~~harap tak jadi orang yang rugi..

Assalamualaikum

Hari ni dah hari keempat berpuasa umat islam di seluruh dunia....hurmmm...hari ni aku pun turut berpuasa...hehhehe..kunci jam pukul 3 am , bangun nyer pukul 4 .11 am..kelam kabut aku mandi...timah pon same ...wat nasi goreng dengan ayam dan jagung berais lagi....sume gara2 nak kejar masa...tak per...sunat melambat-lambatkan sahur...ahahhaa... dah dapat 1 point dh pagi td...pastu solat dan bace quran , tambah lagi 3 point...tapi soal terima tak diterima kita serahkan je pada Allah, tawakkal...yang penting usaha dan inisiatif serta niat yang betol!...

harap2 sah sampai tibanya waktu berbuka...hehhee..hari ni belum ada cerita yang menarik lagi sebab wat blog awal2 pagi...semalam pun tak de cerita yang menarik cuma internet lembab macam siput...nak update blog semalam pon tak boleh..!..
semalam...abah telefon aku...aku mintak abah masukkan duit dalam bank cimb sebab balik sendiri...abah tanya nape lambat wish puasa...?? actually aku pon tak tau kenapa aku lambat wish...pastu aku jawab sebab aku tak puasa..ahhaha...pe dah...mayb aku nak call terus baru wish ..tapi memandangkan abah selalu pulang kerja lewat...so aku pon ikut instict nak call lambat sampai laa aku terlupa...hurmm..camtulaa ceritanyerr...

yang bagosnya semalam aku dah start belajar...adelaa 2 -3 helai muka surat lewat..ahahhaa...belajar ginjal ..memang sakit kepala laa..nak fahamkan konsep lagi..adess..
aku ingat aku nak pergi CL nanti..nak hantar surat mc gym tu..tapi aku cam nak join body combat sekali...tapi larat ker..??..nanti diorang ingat aku tak puasa plak..hahhaa..hurmmm..tengok je laa macam mane..

Tidak ada komentar: