my page

Senin, 23 Agustus 2010

adaKah aku bersyukur??

ASSAMUALAIKUM...

semalam result kuar...

ape yang aku minta aku dapat

tapi xde laa dapat semua..

adakah aku bersyukur>?

bersyukur juga

tapi terkilan...

sebab ade lagi 1 tak lepas

yaitu subjek gilut...

naseb baik subjek mata lepas...

xdelaa aku jumpa Dr saptoyo nanti..
mengerikan..!!

sepatutnye subjek tu xde blok pertama sem 6..
tapi sengaja diwujudkan...

sebok jer...!

kalau tak aku dah bersih blok dah....

tapi aku sangat berterima kasih dengan DR margaret..

sebab beliau telah meluluskan aku skill lab mata...

yang paling tak percaya dapat A lagi...

dan aku rasa aku nak kongsi berita ni dengan seseorang yang telah ak curhat masa aku tengah kesedihan...

terima kasih kepada beliau sebab selalu ada waktu aku susah dan senang..

so aku sangat bersyukur sekali lagi sebab lulus skill lab tu yang buat aku menangis...

memang malu sebab menangis depan orang ramai...

jatuh ego aku..

hahhaha!

so sekarang kena lah simpan duit lagi untuk sp gilut yang menyebok tu...

hari ni aku exam SP radio blok 21...

semoga Allah melancarkan urusan aku dan dipermudahkan serta dibuka pintu hati dan minda
untuk menjawab soklan2 radio nanti...



aaminnn...

Tidak ada komentar: