my page

Rabu, 11 Agustus 2010

RamAdhan AlmuBaraQ



Assalamualaikum....


syukur kehadrat ilahi kerana dengan rahmat dan kasih-Nya, aku dapat lagi bernafas di bumi Allah ini.. Alhamdulillah , hari ni dah masuk 2 ramadhan, tapi aku masih tak dapat menjalani ibadah puasa lagi, mungkin esok atau lusa kot...nampaknyer tahun ni puasa banyak pula kena ganti..rasanyer kena awal dan akhir ramadhan ni...huhuhu...semoga tahun ni dapat melakukan ibadah sebanyak mungkin selagi mampu dan smoga Allah menerimanya...

aku dah tak insomnia lagi...mungkin berkat ramadhan kot...patutnyaa kalau insomnia pon tak pe..boleh laa banyak2 buat solat sunat sebab tak boleh tidur...ahahhaha

semalam tak dapat nak update blog...sebab internet bermasalah lagi...naseb baik hari ni ok...semalam aku dengan rita pi RS Siloam sebab nak cek lutut aku ni...actually dah tak berapa sakit lagi tapi sebagai langkah berjaga dan nak mintak surat MC...ahahhaa...tapi aku jumpa doc umum jer.. ingatkan nak jumpa spesialis ortopedic jer...tapi memandangkan tak berapa teruk dan berkurang, doc umum pon jadi laa...lagipun niat utama aku nak surat MC je sbnarnya..ahahha..!

lama juga aku tunggu doc tu..tapi cek cepat je...yang penting surat...doc kata genuthritis..tapi aku rasa tak delaa genuthritis sebab dak merah so tak de inflammation...tapi tak pe laa...tapi doc kata more exercise lebih sangat..tu pon sebab aku yang cakap..memang pon..ape taknyerr aku masuk 3 kelas 2 hari lepas...sebab nak qada balik..hahahha...last kelas aku punyer lutut cam nak tercabut jer...ahhaa...sok nyer nak naik tangga, dah sakit...dah la bilik aku kat atas!

masa kat hospital semalam ijat msj...diorg dah nak gerak takut macett....huhhu...tak dapat jumpa n amik gambo...tak pelaa..panjang umur leh jumpa nanti raya...tak delaa jauh sangat...saudara mak die pon orang rimba terjun....hehheee

semalam tak p jogging..sebab nak jaga lutut juga..budak2 ni pon cakap tak payah laa jogging...last2 ak ajar nini dance hiphop yang kat gym tu...haaa...berpeluh jugaa..ahhaaaaa!!...hari ni giliran grup rita masak..ayam merah dengan sayur campur....sedap gak..tapi aku makan brwon rice aku tu...ahahha....
malam aku buat exercise sendiri kat bilik ...pe lagi dah dapat lagu combat dari ritaa...maka berkombat laa aku dekat dalam bilik...sampai kat bwah dengar....

hari ni dah masuk 2 ramadhan..aku bangun gak sahur dengan budak2 ni..tapi aku makan sikit je laa...

Tidak ada komentar: