my page

Senin, 30 Agustus 2010

Alhamdulillah

assalamualaikum

alhamdulillah, syukur kepada Allah sebab dah selamat sampai di bumi Malaysia...
sebelum pulang ke johor aku stay dlu kat rumah nini, tidur satu malam.
esok pukul 6 petang baru gerak ke kota tinggi. nampaknyer aku berbuka dalam bas plak...semalam buka dalam flight...kiteorang duduk kedua belakang...memang la susah nak keluar tapi sebenarnyer ade hikmah duduk belakang..oleh kerana kami keluar paling lambat abang2 stewards tu kasi kami sunkist dan air susu free...mula terkejut pluss blur...ahhahaa...lawak betul laa..kalau laa boleh orang amik gamabr kami punyer reaksi masa dapat kotak susu tu...pastu sunkist bukan 1-2 kotak...ni2 amik 3 kotak besar sunkist aku amik 3 kotak besar sunkist gak...2 kotak susu kecil..hehehe...bestnyerr...len kali kalau dapat lagi boleh laa duduk paling belakang...yang peliknyer kenapa nak buang air kotak tu sedangakn belum buka lagi pon...

kalau tak aku balik johor esok pagi sebab abang mazri nak hantar..tapi memandangkan aku pun tak tau kota tinggi bagian mana dan cam menyusahkan sebab jalan die akan melalui johor baru sampai kota tinggi sedangkan abang mazri nak p JB je...so tak payah lah..naik bus pun x per..tiket pon dah beli...

so malam ni ade lah perjalanan aku ke kota tinggi plak...semoga dilancarkan erjalanan dan dijauhkan segala perkara buruk..AAmiinn...

Tidak ada komentar: