my page

Jumat, 18 Februari 2011

YANG DIRANCANG TAK SEMESTINYA MENJADI..^^



ASSALAMUALAIKUM..

selamat pagi Malaysia...(SPM)...sori laaa terlambat nak update...sebenarnya nak update semalam tym malam-mlm...sekarang ni apa yang aku nak cerita ni adalah cerita semalam...punyerlaa pulun kan aku berpikir- pikir malam sebelumnya lagi..sambil melelapkan mata...aku pikir nak bangun awal...jogging dan main tali skipping....lepas tu...pergi pasar beli barang nak buat sushi...tapi tup tup...bangun lewat plak...adoii..sigh....sekali lagi tak exercise....!...exercise lam bilik je laaa....kalau dalam bilik ape je leh wat..bilik aku bukan besar mana pun...setakat sit up, push up, main dumble leh laa..hahaha...nak skipping..alamatnyaa tercampak lah semua barang...nak skipping kat luar bilik boleh..tapi nanti bergegar dengar sampai bawah...

sushi dalam angan-angan MR jenin..

ingatkan petang nak buat sushi..tapi memandangkan aku dh keluarkan ayam aku..dan ready utk masak...tak jadi lagi ..lagi pun bahan tak ada dan kami merancang nak lepak -lepak di KLV sambil karaoke..heheeee...tapi tak apaa...waktu petang masih ada..ape lagi ni lah masanyaa...aku pun main tali skipping dengan nafilaa..sekejap-sekejap main dumble plak..puas hati sebab dapat keluarkan peluh....hehehee...saya tak de patung,teddy bear...tp saya de nii..!!!

oleh sebab kami dah rancang nak p KLV tak jadi nak lawat KC..hurmm..apa pun kami doakan agar KC cepat sembuh dari denggi...makan banyak2 okee....dah la nak start padas isnin ni...apa pun mesti ada hikmah kot...

get well soon KC>...=)

walaupun karaoke dekat KLV tak bpe best sound system nyer..tapi boleh laa wat lepas2 kegilaan terutamaya aku ni..aku rasa aku tak leh masuk selalu bilik tu..leh jadi gila benaran..tiap kali masuk mesti bukan diri aku...muahahahahah..!!all out abis-aahbisan...hahaaa..2 jam karaokee...60 ribu rp...ok laa tu...sorang 6 rbu..kalau kat luar or inul vista selau sorang dah bayar 40-50 rbu..huhuuu..

roti tisu enak di makan begitu shj...!=P

kami balik se4 jam 12 sebab cha kena blik awal cz nak sambut bufday phui...hehee...
igtkan balik dah abes aktiviti kami ..rupanya tidak...!..kami sambung lagi tgk cerita unstoppable.heee..dengan menggunakan projecter kawan aimi..rasa cam kat mini cinaema weii..!!kalau speaker baik lagi sket..memang dah tak payah laa p wayang...hahahaha..

gambar main badminton ari tu bru de 2 keping kat aku..nanti dah banyak bru ak upload yerr...tak sabao nak tunjukkan korang kegilaan kami..hahhaha~~

Tidak ada komentar: