my page

Kamis, 17 Februari 2011

Aktiviti hari ini....ICESKATE!

assalamualaikum...


spe yang bijak msT tau ktne kiteorg berfoto...=P


haii!!..we meet again..!..heee...hurmm...bercerita tentang hari ini..setelah sekian lama..kira-kira setahun la kot..akhirnyaa dapat juga bermain-main dengan ice...heeeeeeeee....padahal ice tu kat sebelah rumah je pon..tapi memandangkan agak mahal..so kiteorang cumer menelan liur je laa..huhu...padahal nak kata setiap minggu pergi mall TAMAN ANGGERIK...apa tak nyerr...kalau korang nak tau kat jakarta ni banyak-banyak mall..mal TAMAN ANGGERIK (TA) saja yang ada iceskating....so memang tak pernah kosong la kan...

actually plan ni memang dah lama..tapi macam2 halangan terjadi so tak dapat pergi lah...tapi disebabkan keboringan yang terlampau di pluss pluss diri aku yang terinspirasi dengan iceskater korea..KIM YUNA....ter excited pula aku nak p main...tak kisah la kan jatuh pun jatuh laa..champion iceskater cam beliau pon leh jatuh..apetah lagi aku ni yang baru belajar merangkak..hahhaa..so tak payah malu ok kalau jatuh...semua orang akan jtuh kalau baru belajar...kalau tak jatuh kita tak akan bergerak ke stage seterusnyaa...cam aku tadi kalau ikutkan aku tak jatuh kalau tak try speed tadi..haha....tapi tak kan nak merangkak je kan..so try laa speedd.....dan akhirnya aku pun jatuh tergelongsor dengan ayunyaaa..!hahahhaa...

aku kalau boleh nak sangat korang kenal siapa KIM YUNA tu...tapi nak letak vid dia kat sini lambat nak upload...senang2..korang taip je laa KIM YUNA tu kat youtube conform berderet vid dia yang fantastic gila..mmg gua respect laa...beautiful, talented, glory...semua dia adaa...moral value yang aku dapat dari dia ialah....try to achieve what we want...put the highest efforts..insyaAllah...our dream will be come true...=)

malam2 ni...tak wat ape laa..cume pelan2 keluarkan balik buku..hahaa...mula renung je laa...selak2 sikit...esok bru tgk lebih dalam lagi....hehehee...ttibe aku nak sambung cerita the tudors yang tergendala lama..hahaa....ape tak nyer tinggal 1 episode je pon...leh plak..CD hank...haiiishhh!...geram betul..nak tgk online tak boleh..kena bayar laa ape laa...unavailable in your region laaa..aku tau laa..cerita ni..mmg ade sket bnde2 tu...tapi sebb jonathan rys mayers berlakon..aku pun tgk jelaa..tak ape...kita cuba abaikan scene yang camtu...kita tgk hak lain nah..!hahhaha..
oh yer...gambor main badminton aku tak upload lagi kan...hurmm..tak ape..aku upload gmbo iceskate dlu yeww..!


at de end...juz 3 org ja men sbb dayah x mo cz terlalu mahal..huhu..

gmbo2 ni sume bernilai rp 7 sbb nak buka loker kne beli coin blik..huhu..

chumell x dier..?? sory laa unavailable...haha..

haa..hak ni available lg..calon muslimah sejati...=)


yang hak ni...x dan nak comment laa..hahaa..^^


leh ker ak perasan kjap....hurmm..semakin hri smakin cumell..ahakk2..spe nk muntah p cri tong jauh2 eaa..heee..
juz try..tp beli pon belt tu..ttibe rsa nak pkai tym padas nnt..heee..

tahukah anda lokasi di manakah ini..?? haishh..lmbt ..toilet TA laa...kan trend bgmbo lam toilet....haha!

1 komentar:

Anna Althafunnisa mengatakan...

pembetulan.....
utk caption belt..
juz try..tp TAK beli pon belt tu...tp rsa nak pakai tym padas..heeeeee