my page

Senin, 14 Februari 2011

Apa andA buat Tym cuti Sekolah??

assalamualaikum....

cuti sekolah...ooppss cuti kolej (cam pelik jer bunyi die...haha)...dah pun bermula beberapa hari yang lalu..hurmm....ape la aku buat tym2 terluang cam ni.??haaa...paling penting hari ini adalah SALAM MAULIDURRASUL SEMUA PEMBACA terutama rakyat Malaysia negaraku yang kucintai...!!..hehe...love MAlaysia...feel homesick already...sob...sob..

ok...berbalik kepada cerita asal..aktiviti yang aku buat semasa cuti sekolah ni adalah...mencuba makanan di mana restoran yang tidak pernah pergi..ini lah masanya...sebelum mulanya kehidupan koas...hohoho....nanti dah koas tau la ade lagi ke tak masa nak pergi jalan2...makan sedap2..semua kena jimat...makan pun apa adanya..huhu..( agaknya sebab tu laa kot ...ttibe ak rasa duit ak cam tggal skit jaa..haha)

kedua...kiteorang pergi main badminton...memandangkan dah lama tak main dan aku ni tak boleh kalau tak buat aktiviti sikit..nanti mula la badan lemas2 dan lemak2 memenuhi penjuru2 tertentu..haha..

yang paling best..kiteorang jamming..hahaa...jamming bodo2 je pon..gabung keyboard dan guitar...adela beberapa lagu kami buat..kalau sendiri2 ade laa lebih2 skit..haha...tapi main tak dela pro sangat...sedap2 didengar je ...

gambar....aku tak dapat upload dulu...sebab gambar banyak kat HP hmate aku...so next tym bru aku upload..ni ak cerita dulu je..hehehhe...

Tidak ada komentar: