my page

Jumat, 22 Juli 2011

not too late...=P

assalamualaikum..

hurmmm...finally I cant spend a few time for blogging..hehee...actually xde laa xde masa..tapi more to tak de mood...ok..this time I malas nak tulus is Inglish...hehe..tapi this time kita main-main rojakkan bahasa ok...bru sedap...!!...spe yang tak suka makan rojak memang rugi..tidak dapat menikmati keenakkan makanan di dunia..hahhaa...ok..redicolous..!..=P..
right now... when Im re-writing , I dah pon masuk ke posting ke dua...2 months ago ..I posting di RSUD KOJA.. in internal...right now,,, i posting di RSUD Rajawali bandung...heehhee...da Paris of Indonesia...lallalalaa~~...

nak cerita kat pengalaman kat koja memang tak akan cukup dalam satu hari....macam-macam ada...!..de yang manis,, pahit...memalukan , sedih , gembira...tapi ape pon posting di RSUD KOJA...dan aku sangat berterima kasih dikurniakan teman-teman satu grup yang baik dan kompak..!! adalah posting pertama aku dan aku dah pon mempersiapkan diri dari segala mental dan fizikal..nak kena marah..pon tak ape...penat sampai rasa nak colaps pon terima je..so mayb halangan dan cabaran di koja alhamdulillah aku dapat tangani dengan tenang.. padahal orang lain pikir dah macam berat sangat...1 benda je aku pikirkan dan sematkan dalam kepala otak aku..kita datang kat situ nak belajar...dan buka la minda luas-luas..buka lah hati luas-luas supaya kita dapat menerima dengan rela ...dan ingat peluang untuk belajar tidak datang dua kali...memang kadang rasa berat gak...kena marah depan orang..tapi reflek kat diri sendiri semula..apakah kita dah perfect untuk tidak menerima kesalahan diri sendiri..dan ingta juga kena marah itu merupakan proses belajar supaya apa yang kita lakukan itu dapat kita ingat sampai bila-bila...

walaupun aku rasa hidup kat KOJA aku macam jadi jahat sikit...actuallya jahat banyak gak..tapi sesungguhnya bukan kerelaan aku untuk melakukannya..seperti tinggal solat..tu laa ..susah sebenarnya kalau pemimpin kita bukan orang islam...mereka tak paham cara kita...dan kepentingan kita..

bila dapat posting kat bandung ni...ak harap dapat menebus kembali kesalahan aku...lagipun dah nak masuk bulan ramadhan ni...semoga dosa-dosa yang lalu diampuni...Ya Rabbi...ampunkan lah dosaku..smoga ramadhan yang datang dapat membersihkan kembali diri aku yang hina ini...

Tidak ada komentar: