my page

Sabtu, 19 Juni 2010

hAri AH@D..........

ASSALAMUALAIKUM


Alhamdulillah
, aku bersyukur kepada ALlah kerana masih pada diberi kesempatan untuk menghirup udara di bumi jakarta ini. hari ahad. satu-satunya hari cuti dalam seminggu bagi student medic kat ukrida ni. hari tu laa orang mengambil kesempatan tidur sampai tengah hari, berdating, berjalan, kemas bilik dan melakukan aktiviti masing-masing...ahhahhaa...tapi seperti yang telah dirancang semalam hari ni aku nak basuh basikal, kasut, beg dan kemas bilik. ALhamdulillah semua tu dah settle...ehehhee...bestnyer pergi ukrida basikal dah bersih....ahahhah!!..bila basuh basikal dengan kasut tadi teringat zaman-zaman sekolah menegah dan sekolah rendah. every saturday or sunday mesti basuh kasut.. masa dah sekolah menengah basuh motor laa...ehhehee...cepat masa berlalu.. nipun aku rasa cepat gak...sekejap je dah setengah tahun..tak terasa..maybe masing-masing sibuk dengan kelas, blok yang berganti..aku pon join gym gak..so masa-masa yang ada terisi dengan padat sampai tak terasa..huhuhu...


hari ahad kali ini cerah, langit biru, cantik.........
sesuai dengan namanyer SUn-DAy....
bila cuaca cerah macam ni senang nak buat kerja, tapi macam bilik aku yang tak ber air-cond ni parah laa sket bila dah petang-petang..ehhheee...tak per petang -petang aku lari ke gym..tu laa rutin harian aku..kalau rasa tak betah dalam bilik mesti aku keliar pergi gym dan balik after maghrib...malam cam biasa study...tapi kalau penat kadang-kadang aku tidur dlu dan bangun malam sesuaikan jadual esok macam mana....


esok exam PA..banyak giler kena hafal..dah laa kecik-kecik notenye....hurmm...kene baca berkali-kali laa...satu round dah lalu...sat lagi kene second round plak..yang ni baru menghafal...first raound baca selalu aku relak-relak jer...masuk masuklaa..tak nak masuk sudah...dahlaa semalam bace sambil dengar lagu..lagu korea laa plaktu....bagos sangat laaa...ahahaha...k laaaa...rasanyer kena start study nii...bye...salam............

Tidak ada komentar: