my page

Senin, 28 Juni 2010

blok baru blok terakhir

ASSALAMUALAIKUM

syukur Alhamdulillah dengan rahmat dan kurnia-Nya , aku maish diberi kesempatan menulis dan meluahakan serba sedikit ape yang aku alami , ape yang rasakan sekrang ni...hurmm.....
aku baru je balik dari gym...penat masih tak hilang lagi, tapi bila mengenangkan beratus kalori aku hilang tym berkombat dengan rpm tadi serta merta aku rasa puas hati, rasa energi balik ,rasa confident balik...ahhahaa...bila tak p gym mesti aku rasa gemuk laaa berat badan dah tak maintain laa...macam2 laaa...padahal tu semua psyco...tapi tak pe laaa ...at least aku tak delaa makan sembarangan...

tapi premens dah lama lepas...tapi aku rasa cam nak makan jer...pastu makan nak sedap2...mentang2laa duit dah masuk....tapi aku tak nak laa akhir bulan aku papa kedana...pulak tu duit nak pkai wat erep nanti..ak baru rasa nak lega boleh save duit...tak pasal2 kena bagi erep plak...aiyaakkk...bulan depan dah kena bayar duit SP...adoiii...naseb baik duit gym bulan 10 or 11 nanti...

tadi adalah hari pertama blok baru yaitu blok COMMUNITY MEDICINE. manam bosan jer...camne ni...nak blja nak pandai kenalah minat..tapi blok ni aku rasa tak interesting langsung...!...

aku juz masuk dua klass dari 4 klass tadi...pagi aku tak masuk sebab mesti tak dapat lagi buku then melangok tak faham ape2 dengan dosen membebel...
then masuk klass kedua dan ketiga...kelass keeempat aku skip sebab aku dah start ngntuk masa klass ketiga...so aku pon balik...dan tidur...tapi be4 tu layan2 facebook jap..men game..pastu baring2 dan tidur...malam aku pon pergi gym sampai kul 9 pm...then mandi2 balik jmpe 5zal..then kiteorg pon balik ssmer2...balik lapar..aku pon wat salag yogurt ngn buah..ehehhe...buah mahal tu....tak pelaa puaskan hati stelah menderita belajr blok obgyn yang lpas...uhuhuhu..!.. beli buah mahal ni yang pertama dan terakhir laaa...sje je nak puaskan tekak...so kalau nak sedap lagi kenalaa belajar rajin2 yer..

tadi masa tym rehat kat kolej budak2 ni bincang yang MARA sekrang kekurangan duit...so dah tak de junior lagi....tu pada aku satu benda yang baik..ahaha...ramai2 sangat doc wat per pon..nanti kiteorg yang banyak2 ni xde tempat kerja plak..uhuhu...
dengar kata tahun 2015 nanti kuota tempat doc dah penuh...haaaa..soo skrng tak payah laa mesia hantar lagi student ke overc jd doc...cukup laa yang ade lagi...kat mesia tak kire lagi..!..

tadi masa kat gym aku jumpe gomez....die skrg dah masuk gold gym..ehhehe....so skrg aku dah de mmber combat dah..ehehhe...at least de geng walaupun die dak local and lelaki..ehehe
k laa..smapi sni je laa..rasa nak rehat..or tidur...or nak tgk citer laaa..ehehe bye2..!

Tidak ada komentar: