my page

Senin, 07 Maret 2011

DAH READY KA..????



ASSALAMUALAIKUM..


LAMA GILA TAK UPDATE!!!hahahaha....hurmmm..banyak cerita tapi malas nak ceritaa...sebab tak ade mood....berbalik kepada tajuk aku kali ni...READY.....ready ke aku nak koas ni...kalau nak kata barang-barang sume dah beli...nak kata ilmu di dada...hehee..cam tak penuh je lagi...sigh!~~..
takut juga kalau tak dapat melakukan tindakan dengan cepat...tapi ni laa dikatakan PADAS..pendedahan awal sebelum koas...depa kata penat tapi BEST...hurmm..kalau best tak pe laa....kalau penat aku rasa aku boleh bertahan..heheee..

banyak gile berhabis duit kali ni..dari simpanan duit ak 7 juta tggl 3 juta lebih jer...sume abes dekat tiket pergi medan, tiket balik utk semggu mggu dpan ni, barang2 padas, jam ( ini penting..!!)...shopping..makan2 benda mahal, karok...tulaa.cam banyak bnda lagha jaa..huhu..tak pe..ni last kopek pnyer..!!..pas start padas dan koas..no more karok lagi..makan sedap dan mahal, shopping ala kadar..sume kena simpan duit...!...selama 1 tahun stgh...sahut cabaran..berbelanja berhemah!..hahaha...mak kata jangan bergaya jer ..smpan duit..ok ..aku cuba buat start koas nanti....

minggu ni sumer orang sibuk exam...aku pon..tp aku sibuk makan jer..hahaa..takpe compensate through skipping....ari ni aku pecah record...skipping 2 ribu kali..hebat tak..??!!...anda boleh buat...kalau anda boleh buat...haaa...jom laa jadi geng skipping..de gak orang teman saya skipping petang2..sampai naik merah muka aku....huahuahua..


bile dah start menulis cam tak mo berenti plak..pe laa...sebelum start padas ni...aku dah abeskan cerita korea...DREAM HIGH!!...best!!!...dan pasal cerita ni gak aku dpt ilham gaya potong rmbut aku sebelum padas...gaya jin-sam...smart....masa MAS tu nak potong rambut aku...cam sayang jer...tapi memang dah lama aku nak potong pon..huhu...akhirnyaa...tercapai juga impian aku..haha..
smart kan rmbut die...jd profile pic fb ak lg..!hehe

jason aka wooyoong..my fav actor...x psl2 ak suke die sbb cool gilerr..hehee

ni ak suker gak..sbb poloss n comel.

fav couple...comel giler...haiii..mntk2 de season 2...heeee

Tidak ada komentar: