my page

Senin, 14 Maret 2011

MISSION BERTAMBAH..adeii!



assalamualaikum..

alhamdulillah, aku dah pun selamat samapi di bumi MALAYSIA 3 ari yang lalu....de 2 mission kena selesaikan...pertama settlekan hal bank,,aktifkan balik bank cimb...kedua beli tudung sarung untuk praktikal... tiba-tiba mission PHOTOSHOOT wisuda aku terlupaa..aigoo!~~... satu hal plak nak kena cari kedai gambar yang mana sudi buat photo superimpose...kalau setakat pontian ni lah daerah kecil cam tak ade...tapi cuba je la cari kaedai paling cantek dan paling canggih...hurmm...hasil menghampakan...penat jer aku explain..last2 aku amik gambar pasport jer..4 keping je pon rm 15..mahal benar..! xpelaa...tu pun tanpa edit..edit laa sket buang parut jerawat ni haa...

nampak gemuk laa...hohoho..

last2 mintak tolong ryn jugaa..harap2 ryn leh edit kasi cantek sket..tapi tolong crop kan kepala aku pun dah kira bagos...huhu...yang paling penting sekali balik2 indon kena belanja orang...kena lah bawak duit banyak sket..haaaa..so tak semena-mena mission bertambah jadi 4..mintak duit abah banyak skets elain duit tiket....hohoho....

now ni..aku tngah lepak kat kopitiam semntara tunggu mak aku and cik tini settle kje kat ofis..berpaa lama la nak tggu ni..aku rasa kak kopitiam ni cam dah jemu jer tgk aku dari tadi pagi...omellete aku oder tadi dah licin..air pon dah abes..xkan nak oder lagi..pnyer laa kenyang..aku rasa omellete ni letak 3 b iji telur ker aper..huhuhu...alamatnya skipping kena berganda laa...hurmm..so nak buat ape ni...?? layan youtube je laa...sampai kakak kopitiam ni tegur aku ker..kalau tegur aku tu dah bagi sign suruh bla awal2 laa..hahaha...

1 komentar:

fRaMe+LenSeS mengatakan...

semoga dapat selesaikan misi kamu ya.. nadh doakan. .;))