my page

Rabu, 06 Oktober 2010

Ujian itu hikmah....

assalamualaikum...

lama dah tak tulis blog...ALHAMDULILLAH...naseb baik internet ok...ni pon x tau tahan smpi kul bperr...nak dapatkan internet ni smpaikan terpaksa korbankan waktu tidur nih..huhuhu....naseb baik dah tido tadi petang...hehhee......best..dah laa hujan..tapi plan nak p gym tadi petang tak jadi...2 hari aku tak pergi nihh...aiyyakk...!

ujian 1st

baru je balik dari malaysiaa...aku dah demam selesemaa..tak tau laa sungguh vunerable diriku ini...cuaca bukan nyer lain sangat...tapi xpa laa...

ujian 2nd

baru je baik demam aku kene diare.....3 hari gak baru baik...tu pon dah makan oralit lah ape lah..mula2 malas gak nak makan ubat...tapi tak larat nak ulang alik bilik-toilet....naseb baik rumah ak besar cam rumah makwang..kalau tak memang duduk sebelah toilet lah jawabnyer....mula2 ingtkan sebab minum nascafe...tapi bila dah lebih 4 kali memang sebab aku makan stew aku laa...ingatkan perut aku dah tahan denga air paip kat sini...memang silap besar....huhuhu...

ujian 3rd
latop aku memang dah lama rosak...tapi aku tahan jer sebab cam leh buat keje lagi...tapi sebab skrin die menyempit nak tengok cerita tak besh...latop je dah melayang 1,6 juta aku..kalau tak leh smpan beli hanset...adeiii...1 jta dah bayar duit gym tuk 3 bulan...leh plak naik harga akhir2 tahun ni...macam 2 hal..naseb baik laa ni last aku bayar...last smpi bulan 12 je laa..pastu aku stop ..prepare nak koas...huhuhu..

bulan ni memang tak leh menyimpan....mintak2 laa jual air kat bandung games nnt leh beli broadband...internet kat rumah ni hilang timbul..bayar tuk 1 bulan ..pakainyer...1 minggu pon x sampi 3 kali...

Tidak ada komentar: