my page

Selasa, 19 Oktober 2010

HYe bloG!!...long tyM nO C...(^.^)



ASSALAMUALAIKUM...

lme nyer aku tak update blog...macam2 berlaku sejak 3-4 minggu ni ni....
yang pertama....alhamdulillah segala eprancangan berniaga di banung berjaya...dan ada la bawa untung sket..hehhee....suker2....suker giler...walaupun 1st tym...tanpa bekalan pengalaman..jual2 makanan dan air berjalan ngn lancar...hehhehe...penat..memang penat...


tapi bila mengenangkan orang ramai order beli air ngn roti bakar, jeli chomell ...tak jadi penat....makin semngat plaks....yang paling tak disangak jumpa adek2 INDRAMAYUR...tak sangka ada parent hntr anak diorang blja kat jawa timur dari form 1 lagi....siap pakai dollar lagi....huhuhu....tapi xpelaa kalau mampukan...yang penting diorang berjaya dan tahu jalan kerjaya masa hadapan....

sejak internet rumah stop...aku dah jarang online....ni pon sempat tak smpat jer update kat labkom UKRIDA..hehhee....best juga....surau pon dah tmbh 1...besar sket dari dulu...dan ada AC...kan bagos...!...

hari tu ladtop rosak...abes 1,6 juta aku..huhuhu.....tapi xpelaa ..de guarentee....baru brpa hari pakai..dah rosak balik..huhhu....tp x pelaa...de guarentee kan..asal jgn rusak bnde lain dh laaa....terpaksa lah aku tmpang ladtop nini tgk citer brilliant legacy.....adoii!!....bile tgk kat bilik orang ni...sush laa nk tgkap feeling sket...ahahhah!!!...smlm aku katam kan terus citer tu..senang sket...xdelaa aku terpikir lagi...psal nk tgk citer ni..smpai aku tak pergi gym dah...so ...hari ni msT pergi gak....ak rsa cm dah gemuk balik jer...hohohoh....

hari ni sbb nak jimat punyer pasal...kiteorang bawa bekal rama2...oleh kerana nasi aku ni cerewet so aku kenela masak awal2.....kalau tak hari kenalah aku makan lauk jer....after abes tgk citer smalam ..bru laa masak stew daging...hehhee....sedap2....kalau stew memang daging je laa sedap....stew bnde lain kureng sket....daging de lagi half...so....tak tau laa nak masak pe plak....corn cream pon de lagi....sayur2 baru beli...aku igt nak buat ayam ginseng laa....mahal tak ginseng kat sni....sehat sket...hahahha...

skrang dah masuk blog baru....occupational medicine...huhuhu...rasa cam berada di blok IKM n IKK plak....tapi bile pkir3...jadi doktor kat kilang pon ok gak...selama ni tak prnah plak aku terpikir.....yang aku tahu doktor kat hospital, doktor tentera n doktor sukan jer....hurmmmm...
bila pikir kan..kalau la kilang bapak aku maju...dan bertmbah maju....dan banyak pekerja..jd doktor under kilang bapak aku pon x per...ahahha...

pe pon bak kata rita....jaid doktor utk negara dlu....baiklah...!!...ahahha..

Tidak ada komentar: