my page

Selasa, 21 April 2009

kiSah lama JangAN diKenaNG KembALi

asslamualaikum


dengan suasana yang redup selepas hujan, alhamdulillah...ak hanya relax2 sambil serve internet..sambil2 tu, ak cari maklumat untuk bahan PBL nanti. nak belajar petang2 camni rasa tepu je kepala otak ak ni...tetiba ak terasa nak download agu rossa dan pasha ungu...lagu ni memang dh lme popular...tap ak bru je nak dengar2..hehhee..lambat sketlaa... bile ak hayati lirik die..hurmm...tetibe terngat citer dlu2...tp x delaa exactly smer....kalau laa.....


Rossa feat. Pasha Ungu - Terlanjur Cinta


Waktu bergulir lambat merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam menjadi sebuah dilema
Mengertikah engkau perasaanku tak terhapuskan

Malam menangis tetes embum basahi mata hatiku
Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

Aku pun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurang ku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta aku tetap cinta

Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan
Kau pertanyakan cintaku

Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta
Karna sekali cinta
aku tetap cinta


pe pown buat pe dikenang cerita lama...hidup kene maju ke hadapan...selangkah demi selangkah..bukan mundur kebelakang....=)...separuh result blok lepas dh keluar...setakat ni alhamdulillah ak lepas sumer...=D....

Tidak ada komentar: