my page

Kamis, 16 April 2009

adakah aku mampu..???

assalamualaikum....

Setelah abis klass skin and integumen dr maya..aku berfikir sejenak dengan kata-kata beliau...actually masa dalam kelas die lagi ak berfikir dan sbenarnya aku kagum bercampur cuak sekiranya die adalah dosen yang akan memberi markah aku ketika koskap nanti....cuaknyerrr...!!!!....brwajahkan tegang, statis , cantik juga, tapi tymah kata muka die cam plastik...serta setiap kata -kata yangdilontarkan olehnyaa membuat aku menilai tentang dirinya siapa...sangat laah tegas, berpegang pada pendirian dan prinsip hidup dan sangat menghargai apa dan ilmu yang dimiliknya...itulah dr MAYA...dosen kami yang mengajar penyakit kulit dan kelamin...

apa yang aku pkir srang adalah adakah aku mampu menjadi dr yang betul2 doktor yang berjaya memberi kepuasan hati setiap pasien aku. ..??.. x payah laa pergi jauh2..adakah aku akan lulus ketika koskap nanti ...dan bertemu dengan pelbagai penyakit yang pelik2..nak mendiagnosis lagi...nak mengingati segala yang dipelajari dan dalam pada yang sama kene mendiagnosis penyakit dengan cekap dan cepat serta tepat...
hurmmm ni pown kire jauh gak...paling dekat sekarang ...bike masuk blok baru...mesti pelajaran blok lma2 ak lupe sikit demi sikit...waaaaaaaaaaa..!!!..cmner nak study pelajaran yang lama sedangakn pelajaran baru kene kuasai sepenuhnyaa...basic2 ...semua tu.....dan aku tau dr maya tu sangat menekan kan basic science..kalau belajar jauh2 basc lemah mesti x jadi gak....adeiii~~~~..

parah2...!!

ohhh tuhan...!!1 tolonglaa hambamu yang lemah niii.....!!....kuatkan ingatan aku dan jadikan ak doktor yang berguna kepada masyarakat..x mo laa jadi doc sok tau..!!

Tidak ada komentar: